Ben je therapeut, coach,… of geef jij workshops waarbij persoonlijke groei centraal staat, dan ben je van harte welkom in Huis Chakana en kan je hiervoor een ruimte huren.
een bezielde plek
je evenement of praktijk verschijnt indien gewenst op www.huischakana.be
tafels en stoelen zijn inbegrepen alsook gebruik van de WCs
thermossen, waterkannen, bestek en servies,…
whiteboard, wit scherm en beamertafel (excl beamer)
internet
Praktijkruimtes
€ 40 per 4 uur
€ 70 per 8 uur
Permanente huur voor een dag in de week is mogelijk: € 125/maand
Grote workshopruimte
€ 60 per 4 uur
€ 100 per 8 uur
Reservatie
Begin en einduur van de reservatie is het moment dat jij over de ruimte kan beschikken. Indien je de zaal nog moet opbouwen, inrichten of naar je hand zetten alsook de afbraak van jouw spullen dien je mee te rekenen in je reservatie.
Annulatie
Bij annulering worden de volgende kosten aangerekend:
Vanaf de reservering tot 30 dagen voor de aanvang 15 euro administratie kosten.
Vanaf 14 dagen tot 7 dagen voor aanvang 50% van de totale huurprijs.
Binnen de 7 dagen voor aanvang 100% van de huurprijs.
Door de annulatie aanvaardt u om de kosten onmiddellijk te voldoen en wordt er een factuur opgestuurd.
Faciliteiten
Inbegrepen in de huur: het gebruik van de ruimte, de ontvangstruimte en het sanitair en de vermelding van je activiteit op www.huischakana.be. De huurder dient de ruimte zelf klaar te zetten en na het evenement deze terug volledig op te ruimen en alles netjes terug op zijn plaats te zetten.
Modaliteiten gebruik ruimten – te respecteren voorwaarden
Het is niet toegestaan om te eten of te drinken in de praktijkruimtes zelf, behalve water of thee. In de ontvangstruimte/keuken/workshopruimte is dit wel toegestaan.
Het is aan de huurder om er zorg voor te dragen dat alle in- en uitgangen, nooduitgangen e.d. vrij en toegankelijk zijn evenals te zorgen voor de nodige brandpreventie in overeenstemming met de georganiseerde activiteit. Gebruik van vuur, rook- of ontploffingsmechanismen en andere ontvlambare materialen is verboden evenals het gebruik van confetti en gelijkaardige materialen/producten.
In de ruimten en het gebouw zelf geldt een volledig rookverbod.
Het is de huurder verboden op gelijk welke plaats nagels, krammen, nietjes, duimspijkers, kleef band e.d. aan te brengen. Elke schade zal verrekend worden in functie van de kostprijs van de herstelling. Het is in elk geval verboden om ramen, deuren, muren, panelen, vloeren en plafonds, alsook eender welk onderdeel van de infrastructuur te beplakken, van verf, vernis of een andere kleurstof te voorzien en/of te beschrijven. Zij mogen van geen enkel hechtmiddel voorzien worden.
De huurder zal er de zorg voor dragen dat de geluidshinder tot een minimum beperkt blijft en zal rekening houden met de door de wet bepaalde normen. Ramen en deuren dienen altijd gesloten blijven tijdens de activiteiten indien geluidsdragers worden gebruikt. Er mogen geen geluidsdragers buiten worden opgesteld.
Alles dient terug op orde te worden gezet bij het einde van de activiteit zodat de zaal terug verhuur- en gebruiksklaar is op het einde van de huur. Alle afwas wordt gedaan.
Verantwoordelijkheid